I samarbejde med Crowd Pleaser, der er specialister i Facebook-marketing og annoncering udbyder vi nu dette kursus. Det henvender sig til selvstændige, ejerledere og folk der arbejder med marketing, der gerne vil kunne bruge facebook på en måde, så der bliver skabt en positiv og troværdig synlighed omkring virksomheden og lære teknikken bag facebook-annoncering
DET FÅR DU PÅ KURSET
Over tre kursusdage får du en basis-indføring i, hvordan man bruger sin grundfortælling til at skabe en troværdig content marketingstrategi. Du kommer omkring kunsten at kommunikere med hjertet og du lærer at omdanne din virksomheds fortælling til annoncer i et bæredygtig langtidssikkert facebook-perspektiv.
Det praktiske
Kurset forløber over tre hele dage i NORD Communications gamle butik i Nansensgade 37 ved Torvehallerne og Nørreport i København. Det vil være muligt at deltage digitalt hvis omstændighederne kræver det.
Tid & Sted
Pris og forplejning
29. oktober 2020 kl. 9.30-15.00
13. november 2020 kl. 9.30-15.00
16. november 2020 kl. 9.30-15.00
Investering: 7.500 kr. eks moms for alle tre dage (du kan betale i 2 rater mod ekstra gebyr)
Vi serverer kaffe/the/snacks
Frokost kan købes i mange af de små hyggelige steder omkring Nansensgade.
Bonus
Til de 5 hurtigste …
De første 5, der booker får en coaching eller rådgivningssession på 30 minutter hos enten Nana Askov eller Carolina Björk (du vælger selv)
Værdi: 1.500 + moms
Om Carolina Björk
Kreativ kampagnechef & Founder af Crowd Pleaser
Carolina Björk er serieiværksætter og har stiftet mere end 5 virksomheder. Hun står i dag i spidsen for bureauet Crowd Pleaser, der er specialiseret i bæredygtig facebookmarketing.
Hun er uddannet journalist og en af landets mest erfarne specialister i facebook-markting. Hun er desuden underviser og businesmentor og har arbejdet med mere end 1.000 iværksættere.
Om Nana Askov
Leder af NORD Communications & forfatter
Nana Askov er forfatter, underviser og coach i hero’s journey og leder af NORD Communications.
Hun har mange års erfaring i medieverdenen både som journalist og leder.
Hun rådgiver i dag større virksomheder, er ekspert i grundfortælling, autentisk kommunikation og personlig branding.