fbpx

Kursus

Autentisk branding, kommunikation og strategi

I virksomheder ligger der masser af fortællinger og budskaber, der både kan være med til at løfte engagementet og arbejdsmiljøet internt i virksomheden, men ligeledes kan skabe synlighed og værdi for virksomheden udadtil – hvis fortællingen, brandet og strategien kommunikeres ud. Men på mange virksomheder i dag viser det sig ofte, at medarbejdere og ledelse ikke kender deres grundfortælling.
Dette uddannelses forløb er for ansatte indenfor kommunikation og marketing, projektledere og konsulenter i virksomheder der ønsker at ekspandere deres viden indenfor branding, eksponering, tydelighed, styrket forretningsånd, forbedret arbejdsmiljø og vækst.
På uddannelsen lærer du:
  • Corporate Coaching – potentialer
  • Strategiafklaring i virksomheden og betydning for arbejdsmiljøet
  • Værdi og visionsformulering
  • at skabe en stærk fortælling om organisationen/lederen
  • at kortlægge hvilken synlighed der skal skabes og hvilke budskaber der skal kommunikeres – internt som eksternt
  • branding og kommunikation
Uddannelsen er både holdundervisning, 1:1 sessioner og opgaver. Den forløber over 3 måneder og teorien afprøves i i praksis, så værktøjer integreres og kan skabe værdi i virksomheden fremadrettet.

En seriøs kommunikationsstrategi bygger på troværdighed og en autentisk fortælling

Nana Askov CEO

Underviser Nana Askov har arbejdet i mere end 13 år på store danske nyhedsmedier – heraf otte som leder, blandt andet som redaktionschef på Ugebrevet A4 og Avisen.dk. Hun har stået bag konceptionaliering og udvikling af både nye printmedier og digitale platforme og ledet en gravergruppe, hvor målet var at skabe kvalitets- og dybdeborende journalistik til nettet.

Nana Askov er mødeleder og moderator på større arrangementer, konferencer og lukkede netværksmøder med særlig viden om politik, arbejdsmarked og erhverv. Ud over sin fortid som journalist, redaktionschef og forfatter er Nana Askov certificeret coach. Hun har undervist på Mediernes Efteruddannelse og på større mediehuse – blandt andet Danmarks Radio og Aller Media i digital journalistik, nye digitale publiceringssystemer og arbejdsgange.

Nana Askov rådgiver i dag private virksomheder, ledere og organisationer i kommunikation, grundfortælling, digital strategi, pressehåndtering og personlig branding. Hun står i spidsen for NORD Communications som er specialister i at producerer digitalt indhold, billeder, pocast, video og tekst, som er skræddersyet til virksomheder og organisationers grundfortælling.