Vi arbejder efter en simpel strategi: Find kernen i jeres fortælling. Og lad alt vokse derfra.
Nana Askov, CEO
Nana Askov, CEO
Et brand, som giver jer troværdighed og gør, at I skiller jer ud fra mængden
Hvad gør jer til noget ganske særligt?
Hvem er I, hvis vi ikke skal tale om det, I leverer?
Hvad er jeres særlige bidrag til verden?
Svarene på disse spørgsmål er nøglen til enhver succesfuld kampagne i en digital medieverden.
Men de fleste skal have hjælp til at finde dem. Når man som virksomhed ikke kender sin egen fortælling, overlades man alt for ofte i armene på designere, hjemmesideudviklere og reklamebureauer, der skaber annoncer eller hjemmesidedesign ud fra en tese om, hvad der er smart lige nu.
“Vi skal bare have en hjemmeside, som bringer os up to date,” lyder opgave-formuleringen ofte.
Det er et vidt begreb. Risikoen for at ramme forkert er stor. Og det koster dyrt.
Det populære grundfortællings-forløb hos Nana Askov har været afholdt på en række organisationer, hos både store og små virksomheder og som 1:1 forløb for soloselvstændige specialister. Det er et intensivt og eksklusivt forløb, hvor vi finder en autentisk, seriøs og troværdig vej til at kommunikere ud til kunder og omverden.
Det er følelser, vi responderer på, når vi vælger en vare blandt tusinde andre på hylderne, melder os ind i en organisation, et politisk parti eller liker et opslag på Facebook. Det er jeres fortælling, vi køber ind på.
En bil er langt mere end blot funktionaliteten at køre. Er den tysk eller japansk? Er den lille, billig og hurtig eller ligger den tungt på vejen med høj kvalitet og sikkerhed? En liter mælk er ikke bare noget, der skal på havregrynene. Det er viden om, hvornår den er malket. Om koen har gået på græs og haft det godt. Om den er økologisk. Og en politiker er bestemt ikke bare en politiker fra et udvalgt parti.