fbpx

Forløb for Iværksættere

GRUNDFORTÆLLING: Autentisk branding, kommunikation og digital strategi

Dette forløb er for selvstændige, ansatte indenfor kommunikation og marketing, projektledere og konsulenter i virksomheder, der ønsker at udvikle deres viden indenfor branding, eksponering, tydelighed, kommunikation og konceptudvikling.

Det bruges ofte til opstart eller viderudvikling af egen virksomhed og konkrete forandrings- og udviklingsprojekter.

Det har været gennemført for mere end 100 deltagere, og er det er gennemprøvet med særdeles positiv feedback.

På kurset arbejder vi med:

Alt er eksklusivt 1-1 og al indhold tager direkte afsæt i den enkelte deltagers projekt. På forløbet arbejder vi med:

  • Purposedrevet kommunikation
  • Grundfortælling
  • Strategi & Vision for virksomheden
  • Målgruppe-afklaring
  • Værdier & Kernebudskab
  • Kortlægning af Strategi for salg, marketing og digital performance
  • Branding og salg
  • Contentplan

Det praktiske

Forløbet har undervisning og 5 stk. 1:1 sessioner med konkret fokus på egen virksomhed og der vil være opgaver, som er målrettet virksomheden, tekstudvikling, social-media-performance (video, podcast el. visual) og feedback og sparring undervejs. Den er tilrettelagt til at forløbe over 5 uger.

Pris:

Samlet pris for 5 ugers forløb, inkl. 5 x 1-1 rådgivnings-sessioner: 27.000 kr. eks. Moms.

Det er muligt at søge vækststøtte til finansiering af dette forløb.

Al vækst starter ved grundfortællingen. Intet salg, ingen kampagne, ingen kommunikation vil for alvor fungere, før den er på plads.

Nana Askov CEO

Nana Askov regnes i dag for at være en af landets førende specialister indenfor grundfortælling.

Hun rådgiver virksomheder, ledere og organisationer i kommunikation, grundfortælling, digital strategi, pressehåndtering og personlig branding. Hun står i spidsen for NORD Communications som er specialister i at udvikle digitalt indhold, pocast, video og tekst, som er skræddersyet til virksomheder og organisationers grundfortælling.

Hun har arbejdet i mere end 13 år på store danske nyhedsmedier – heraf otte som leder, blandt andet som redaktionschef. Hun har stået bag konceptionalisering og udvikling af både nye printmedier og digitale platforme og ledet gravergrupper.

Nana Askov er mødeleder og moderator på større arrangementer, konferencer og lukkede netværksmøder. Hun har undervist på Mediernes Efteruddannelse og på større mediehuse – blandt andet Danmarks Radio og Aller Media i digital journalistik, nye digitale publiceringssystemer og arbejdsgange.

Nana Askov er desuden forfatter hos Peoples Press, ekspert og underviser i The Hero’s Journey, ICC certificeret Coach, podcaster og grundlægger af det digitale univers, The Hero’s Journey i Danmark.